Search results
Search results 1-20 of 471.
Quoted killing times schreef Quoted The UneXist schreef Leuk gedaan ViPje Altijd leuk, Puin aan huis. enkel kunne ze geen puintimen dus dat heb ik lkkr als je nou eens goed gekeken had op mijn manen, of aan kannie had gevraagd hoe het er voor stond, had je geweten dat ik het kon redden met mijn recs, maar ik had geen zin om daar moeite voor te doen, dus vandaar dat jullie het puin kunnen pakken :p
Quoted Wouster schreef KT, wat doe je O_o Succes met je rebuild! :D En O-Sensei, je had er best wat meer verntjes voor mogen smijten hoor :') Nee joh dan zien ze wel deut verschil
Inderdaad... ga zo lekker door met spyen p.s. neem dan wel de juiste maan om te spyen
Quoted De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-18 19:58:10, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller killing times (X:XXX:XX) Wapens: XXX% Schilden: XXX% Romp beplating: XXX% Ster des Doods 1 Verdediger nino (X:XXX:XX) Wapens: XXX% Schilden: XXX% Romp beplating: XXX% Spionagesonde 20 Verdediger O-Sensei (X:XXX:XX) Wapens: XXX% Schilden: XXX% Romp beplating: XXX% Vernietiger 300 BLIJF ONDER JE STEEN LIGGEN WAAR JE VANDAAN KWAM! Aanvaller killing times (X:XXX:XX) Vernietigd! Verdediger nino ...
Hihi ga zo door.. zo haal ik m vanzelf in
Hotseflots... daar kunnen mooi weer scheepjes van gemaakt worden
And there he goes again Wie heb die gs verzorger op de acca gelaten? Die wilt T.E.N graag nog bedanken namelijk
Heerlijk well done wmjnw!
Humz rare afspraken maken jullie daar... 1 week uit allie, sloop je je ex collega's? Nah ja.. verder wel lekkere winst enzo
Quoted ambrosius schreef gl rebuild impyron ik was op bezoek bij hem dus we zaten wat te ouwehoere en ondertussen dit mja mooie slag grttt Dan dank ik u
Quoted elmuerto-shf schreef Mooie hit na je lange vakantie! Veel puin kwijt of viel het mee? Impyron GL@RB ik heb 6 mil metaal opgehaald Meer dan genoeg, was al blij met een slag, een dag nadat ik uit v ben
Quoted De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-14 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ViPeRII (X:XXX:XX) Wapens: XXX% Schilden: XXX% Romp beplating: XXX% Interceptor. 5'000 Aanvaller ViPeRII (X:XXX:XX) Wapens: XXX% Schilden: XXX% Romp beplating: XXX% Spionagesonde 1 Verdediger Impyron (X:XXX:XX) Wapens: XXX% Schilden: XXX% Romp beplating: XXX% K.Vrachtschip 2'620 G.Vrachtschip 2'389 L.Gevechtsschip 100 Z.Gevechtsschip 85 Kruiser 846 Slagschip 374 Recycler 328 Spionagesonde 1...
Weinig zin om tegen een allie te spelen zonder vloot Ik heb geen motivatie probleem, ik heb tijd te kort, omdat ik wel gewoon een leven heb ;-) (wat een hoop spelers niet verwachten ;-) )
Hehehe mooi gedaan mannen! Hebben heerlijk op irc mogen meegenieten ! Puike slag, en r0bin, respect voor je reactie! was top!
was niet zo handig van me... was op een borrel op t werk, was me aanval helemaal vergeten maar ja, 400 stuks kwijt, 525 in de werf gezet.. ik ga nogsteeds omhoog er mee hihi nou t was weer gezellig eagle neem aan dat je ze goed gebruikt, die gsjes Ennuh tja.. had me shotje ninja's weer nodig... was al weer een paar weken terug namelijk ennuhh voor alle andere noodles: jullie halen me op een een of andere manier nogsteeds niet in, of bij doe nou eens je best!
Hij is weer heerlijk coby!