Search results
Search results 1-20 of 706.
Veel succes in RL roy !! Goede tijden met je beleefd en veel van je mogen leren.
Quoted from "Daccord" Quoted from "Ikownje" Quoted from "Rex Gildo" @def: sommige dingen moet je gewoon NIET doen, SE uitdagen hoort daar ook bij. Maar goed, dat heb je nu ook wel door Rex Rauss! Hoezo zou je SE NIET MOGEN uitdagen? wat maakt SE dat dat niet mag? Zijn ze heilig ofzo? nee het zijn gewoon mense,, of naja mense die geen leve hebbe. agja wesly who cares about some pixels xD wij niet iig gl in rb, en jij bent degene die hier ook deels heeft gewonne, eindelijk weg van dat stomme k*t ...
Daar gaat ie ..........! Dit was dan het einde van het LoLxD tijdperk in u13, helaas niet kunnen heersen in de scores maar wel in de Hall of Fame (daar deden we het ook voor). Tijdje terug (11 feb.) het account aan wesley gegeven, hij had er mega zin in en wou u13 is laten zien wat hij in zijn sas had. Dit heeft hij de eerste tijd dan ook zeer zeker gedaan, toen begon het "u13-is-inactief-en-dus-hoef-ik-niet-te-save"-virus toe te slaan waar velen aan zijn ten onder gegaan, waaronder wesley. Uite...
Jammer Wes!! Nachtelijke vluchtjes zijn altijd riskant, neem aan dat je het risico hebt genomen maar te gaan tukken ipv. opblijven tot impact. Al verwacht ik dat Froie wel meer dan 3min voor impact online was, want dat zegt hij namelijk altijd. (geef 'm is ongelijk) Wes kap toch gewoon met dat kl*te spel. :chinese: Mijn leven is 100x beter zonder al die verantwoordelijkheden constant. En u13 is toch dood, dus veel valt er niets meer te behalen. Ik spreek je binnekort vast wel op msn, gL met wat ...
Moest er wel eens van komen. Heeft wel tijdje op zich laten wachten, feli met de titel grootste solo Leuke knal, gL met de winst OUT!
Wesley wel scherp blijven jongen !! C'mon paar dikke slagen en die IC zijn weer terug.
Quoted from "Froie" Een account overnemen en op alles vliegen wat los en vast zit ken iedereen Maar de vloot in leven houden met zo'n speelstijl kennen we maar weinig En wesley behoort tot een van die weinigen gL met de winst wesley, op naar een top 10 !!
Drank & Ogame gaat niet samen Rebuild is alweer gedaan hoorde ik !! Netjes kommeR , goed gebruik gemaakt van wesley z'n fout.
Lekker rutger Ook mooi om jou hard te zien gaan, gl met de winst !!
Lekker wes&rut !! Aanpakken die handel gL met jullie volgende slachtoffer 8) NO MERCY !!
Leuk nachtelijk hofje rutger !! Uitbouwen die nietjes.
Lekker wes !! gL met de 200M winst Je gaat hard, geen betere opvolger kunnen indenken Who is next ? ? ?
Lekker rutje Knallen met dat account, gL ermee !!
Lekker wes. !! Ik weet dat je een waardig opvolger bent, zeer leuk om dit te zien Heerlijke +100M winst behaald, krik die vn/ic maar naar 5k gL met de winst op naar de volgende!
Ook gestopt Nick Was inderdaad een mooie die top10 op Nakur, heerlijke spanning om 6u in de ochtend. gL met het Ogame-vrije leven !!
Het account is vergeven!! Ik wens mijn opvolger veel succes, dat er velen slagen mogen volgen. [12/02 00.49] HaHa~ dicht
Ligging 1:1**:4 (187/188 velden) 2:2**:4 (189/203 velden) 3:2**:4 (189/213 velden) 4:1**:4 (186/216 velden) 5:2**:4 (193/239 velden) 6:2**:4 (191/311 velden) 7:3**:4 (185/210 velden) 8:1**:4 (187/221 velden) 9:3**:4 (185/274 velden) Voor exacte locaties, zul je me even moeten pmmen, anders heb ik een waarschuwing te pakken!
Leuke klapper Kristoff !! gL met je winst
Quoted from "kommeR" tssss hoe durf je veel suc6 irl jorei... Daccord neemt het account oveR? (K) Wanneer ik geen 'geschikte' overnemer vindt zal hij inderdaad het account krijgen. Maar ik heb al enkele reacties binnen, dus wie weet!
Zie HIER het afscheidstopic. Ik zoek een overnemer met ..... Veel ervaring (top universum, slagen, speeljaren enz.)Veel passie voor ogame en voor dit accountFleeter (omdat het account hier ideaal voor is) De overnemer stuurt me een forum-pm of reageert hier, daarin staat .... Wat hij met het account wil gaan doen! (kort maar concreet)Hoe ziet je ogame-carriere eruit (rankings uit het verleden en heden)Noem je grootste slagen (onder gevorderde hoef ik niet te zien!)Wat zijn je ervaringen met U13H...