Search results
Search results 1-20 of 832.
Ik doe ook maar weer is een update: Points: 50.921.132 (Place 42 of 4.659) Mines: 4 x 40-35-37 5 x 40-35-35 En zit in de beruchte alliantie: R.B.A.
Het ga je goed Pendragon! Was altijd leuk om met je te praten! Respect, en veel plezier in RL Greetz, Gunnie
Tuurlijk mag dat 1 Uur: 2.328.202 - 830.752 - 517.768 1 Dag: 55.876.848 - 19.938.048 - 12.426.432 1 Week: 391.137.936 - 139.566.336 - 86.985.024 En als ik Geologist heb verdien ik dit: 1 Dag: 61.464.533 - 21.931.853 - 13.669.075 En dat zijn alleen me mijnen, dus komt op ongeveer 90-100m gs perdag neer als ik de deut verkoop voor metaal bijvoorbeeld :D
Laat ik ook maar weer is wat zeggen, ik speel ook nog steeds uni35, is ook me enige uni op het moment. Points 40.875.738 (Rank 57 of 4.986) Volgens mij 2de nederlanders van uni35, alleen loodsman staat nog boven me als ik het goed heb. Voor de liefhebbers, ik ben een miner met momenteel 1 x 40-35-36 5 x 40-35-35 1 x 40-34-35 2 x 38-33-35 En owja ik zit in R.B.A
Goeie slag gunclapper :D Ga zo door
Mooie winst Bunny HAHAHAHAAH Naja ga in iedergeval door met nasi-bakken. GL on the rebuild Ind0
Hier mijn derde en tevens laatste topic (mocht deze wel serieus genomen worden door de moderators) Ik wil benadrukken, dat dit topic door niemand, dus ook niet door mij gebruikt mag worden om het OGame Team zwart te maken. En dit topic wordt ook niet gebruikt als spam! Waar mijn topic dus wel over gaat? Ik zou graag willen, dat een onafhankelijk groepje personen het gedrag van de Team leden mag bekijken en ook mag beoordelen, met eventueel consequenties. Want uit mijn ervaring, en al verschillen...
Naar aanleiding van mijn vorige klacht: Openbare klacht over IRC personeel Maak ik nog maar een topic. Want ik vond wel dat mijn klacht de moeite waard was om serieus genomen te worden. Maar nee hoor. Sterker nog, binnen 2 minuten zit er al een slotje op. Is dat hij nog niet verwijderd is, anders zou het heel veel op een doofpot lijken... En dat pikken wij toch niet jongens? Wij moeten ons houden aan allerlei regeltjes, maar het GF gespui (no offence ), mag alles zomaar wegswaffelen als ze het n...
Ik wou graag hier in het openbaar me klacht over het IRC personeel indienen. Ik zat beetje lekker me maatje Thunderscheep (go uni13) te pesten. Dus nam ik de IRC naam aan: Thunderschaap (haha fail) Ik snap dat Frank me daarvoor moest kicken, maar als ik vervolgens me naam veranderd in Framk krijg ik opeens weer een kick van Victor'', en die was geheel onterecht, want Framk kan gewoon een naam zijn, en zoniet is Frank wel een naam, alleen omdat deze al bezet was, koos ik ervoor om er een boogje a...
Hmm lekkere hit, lekker veel kristal winst. Jammer van die spio, maar daar hebben we al UITGEBREID over gepraat :D Greetz, Gunnie
Quoted from "helma" als 3de danny was altijd mijn steun en toeverlaat (waar sommige niet tegen konden) echt `n jongen waar je veel lol mee kan hebben vooral na `n nacht doorhalen met wat bailey`s op jammer dat tie ook gestopt is maar we houden contact kanjer als 4de mijn eigen Gunnie geval apart soms lachen soms heel erg boos op geweest maar kon nooit lang boos op hem blijven toffe gast als je hem `n beetje kent als 5de angelo heb me soms geergerd aan hem met z`n verbeteren maar verder ook `n h...
Toppie Phase, je bent de beste !! Goedzo!! Knuffel voor Phase
Ik ben een C'tje 17 jaar nu.. Echter begonnen toen ik nog 12 was :$
Zo, ben afgelopen 2 weken, 2x gecrashed. (40k gv, 400mil+ gs gestolen...) Maar dan nu toch eindelijk officieel: 9 x 38 - 33 - 35 Points 25.818.960 (Rank 76 of 4.984) Niet zo hoog als loodsman, uit .NL., maar die had me ingehaald aangezien ik een paar maanden terug, met een DDOS attack mijn vloot was kwijtgeraakt. Maar dat is niet erg. Nu heb ik tenminste weer een doel Voor de vrijwilliggers: Tag .MT. Name Mining Teddybears Members: 5/20 Requirements: 5M Points and you have to be a miner
Quoted from "determination" tot nu toe zit er nog niet veel tussen waarvan ik denk het is wat. maar wie weet. Ja dat dacht ik dus ook. Have fun met verder zoeken Feya~Waarschuwing voor spam. Je mag alleen 1x reageren als je intresse hebt. Dit is spam.
Lmao!! Mijn oude accountje Gecrashed door het account wat jaren in de vriendenlijst heeft gestaan. Gecrashed door het account, waar ik een grote kans op maakte, om hem te krijgen, werd helaas 2de achter Hbit, die niet veel later het account weer teruggaf. Jammer Bunny dat je die ploffer niet optijd hebt ontdekt, dit wordt rebuilden, vooral defence rebuilden, want defence is heilig!! Natasha GJ, jammer dat je met het account van 1 van mijn beste ogame vrienden (First), Bunny hebt gecrashed (Die o...
Tyror ik hoorde dat je stopte, en ik wil je graag het allerbeste wensen in RL Have fun, en als je nog iemand zoekt om op je acc te passen: Thats me: Gunnie <<< Paar weken terug ging het allemaal iets tesnel, was 1 week terug, en gelijk een suprise attack op me
He Deter, Hoe gaat het ermee, mijn inlichtingendienst gaf aan dat jij stopte, en je acc wegdeed. Nu ik een tijdje terug, opeens zo plotseling werd gecrashed, was het uiteraard een goeie reden om te stoppen, je weet zelf ook, dat mijn acc niet veel voorstelde :D Maar het lijkt me nog steeds leuk om terug te komen, en aangezien jij stopt, waag ik toch maar een gokje. CV? Ken je wel, toch ? Greetz, Gunnie
En daar ging ik dan... 1 van de laatste echte fleeters in deze toekomstige miner uni. Ik had dit totaal niet verwacht, achja.. Wel irritant dat je vloot automatisch terugkeert, als je bestemmingsmaan wordt vernietigd, PAS OP Slag 05:26, ligt om 11:00 nog steeds 600-650 mil puin, gaat goed jongens Naja have fun with it Tot in uni20
Leuk hitje met mijn oude acc :D Voor de vraag van vele? Is dit een overkill? Neehoor, hij vloog maar op 10% IC :D Overkill is met 1x een 0 extra Haha