Search results
Search results 1-20 of 1,000. There are even more results, please redefine your search.
Zo dan, Vrijheidsbeeld neer. Al heel veel slagen van je gezien, je gaf de uni zeker kleur. Veel plezier met wat je nu gaat doen. @de rest: Mooie slag. STICKIED
Ik ben net een weekje bezig in uni1. Kan ik nog joinen? Moet ik dan alsnog helemaal opnieuw beginnen? De rang grondlegger lijkt me wel wat.
Quoted from "Opel Tigra" Quoted from "The F" Ik zet mijn vraagtekens bij deze slag ... Waarom heb je gevlogen terwijl je verlies maakte? Gr. The F blind ?? ik tel 6 miljoen winst Nee, hij leest juist heel goed. Quoted from "Opel Tigra" De aanvaller heeft 550.547 Eenheden verlies gemaakt. Maar lekker bezig Opeltje, spam er maar een lustig op los. Die Natasha begint trouwens steeds meer op Longo te lijken. Zelf lekker niets doen (vakantie) en ondertussen je accountje lekker laten spekken. Ik zeg ...
Zo, he, he, eindelijk zit je op je plek. Gefeliciteerd Syl.
Inderdaad een leuk idee om de uni's weer een beetje op gang te krijgen. Verbal had een paar maanden geleden het zelfde idee en ook nog eens aardig uit gewerkt. Anders Inter-universele-sprongpoort
Roy, Kirpeknots, We hebben leuke dingen gedaan in uni3. GoT, Talus, Insomnia, grote en kleine dingen. Het blijven goede herinneringen. Het gaat je goed maat.
Geen bug, maar wel apart. Vanuit het menu kun je nu niet meer naar het board\forum. Nieuwe spelers zullen het forum, met bijbehorende info, nu niet zo snel meer vinden. Toch wel een gemis.
Schimdt, alle respect dat je de ballen hebt om hoge spelers aan te vallen. Laat je niet weerhouden door deze kleine tegenvaller. Froie Mooi verhaal en een nog beter uitgevoerde ninja.
Op de valreep. Gefeliciteerd Syl.
Quoted from "queen sylvia" /me knuffelt impie naar boven Misschien helpt het als ik wat vaker hier kijk. /me knuft Syl.
Quoted from "Arie" och jeetje.. werf productie.. wat een heldendaad na 3.00 uur.. Arie een beetje gefrustreerd? Die zelfde heldendaden heb jij in het verleden ook gedaan toch? Leuke slag Froie. Dat jullie elkaar maar heel erg mogen plagen.
Quoted from "sebastiaan91" weet niet of het op deze manier mag kon het niet duidelijk vinden maar aprt vind ik ze te klein Beter zoeken. Er mag maximaal 1 slag per topic worden vermeld, ténzij er sprake is van een aanval bestaande uit meerdere aanvalsgolven op hetzelfde target. 2 Bron: Gevechtsrapportenregels
Quoted from "tooms" + VIP3R natuurlijk die heegt het meeste werk in dit account zitten Dan doe je toch een aantal mensen flink te kort vrees ik. Maar lekker bezig DeBoerMaN. Phalanxjes zie je niet zo veel meer.
Kan een slotje op. Account is weg. Ik wens de nieuwe eigenaar veel plezier met zijn nieuwe account. [24/04 14.57] HaHa~ dicht
In de aanbieding, omdat ik te weinig tijd heb om er nog echt leuk mee te spelen, het voormalig Mister E account. Een leuk account met 7 mooie manen De mijnen zijn aardig, maar kunnen wel een oppoets beurt gebruiken. En er is een leuk raidvlootje aanwezig. Techs 17-16-17 Quoted Puntenverdeling: Totaalpunten: 4.785.880 Punten in Mijnen: 1.827.109 (dat zijn 38.1%) Punten in andere Gebouwen: 457.926 (dat zijn 9.5%) Punten in Ontwikkeling: 446.658 (dat zijn 9.3%) Punten in de Vloot: 1.290.477 (dat zi...
Nou, de makkelijkste twee hebben jullie gehad. Heerlijk hoor om van die gevestigde namen te pakken. Het puin zou leuk zijn, maar is bij een heerlijke top 10 bijzaak. HELLBOY glirl?
Leuke raid. Maar ik kan niet wachten tot de echte slag vandaag gepost word.
Hehehe, Arie, noodle. Eindelijk heb je het voor elkaar. Elke uni waar je hebt gespeeld, ben je gesloopt. Gelukkig niet iets, wat een goud gele rakker niet weer goed kan maken. Briljante reactie weer. Opeltje, heerlijke slag. Eindelijk na al die jaren vlieg je op die lutser. Gelukkig kom je voor je maatjes op. Kan niet wachten op de BBQ.
Ai, ai, William... Ook een in het rijtje, die pakken ze nooit. Arie en co. wat een heerlijke slag weer. W.o.M. is geen verrassend doelwit voor jullie. Het zijn de enige met nog echt grote vloten. Hoewel ik niet echt in functie ben... STICKIE! P.S. Merci, ik negeerde je niet op IRC, ik was er gewoonweg zelf niet.