Search results
Search results 1-20 of 1,000. There are even more results, please redefine your search.
True, daar heb je een punt. Even niet bij verzekering stilgestaan, excuses. Hoef je me niet meteen voor uit te maken dat ik uit een ver land kom hoor. Ja ik ben het met je eens : Menselijk leven > Geld of spullen Maar, dat betekent toch niet dat je iedereen je huis maar leeg mag laten roven? En voor die inbreker, die heeft toch ook zorgverzekering? Tsjah, vind het een beetje raar om alles op verzekering te gooien, dan zou je ook mensen hun auto in brand mogen steken, is ook verzekerd waarschijnl...
Achterlijk. Meer kan ik er niet van zeggen. Nu denken jullie met z'n allen, inderdaad achterlijk van die Tim. Nee, achterlijk van het rechtssysteem, van Nederland, van de wetten die zijn opgesteld. Nu valt bij iedereen de mond ervan open, hoe kun je dat nou denken?!!? Nou, die inbreker hoort met z'n poten van iemand zijn spullen af te blijven, klaar. Dat die dan een klap ( klapje, hij zal hem echt niet verbrijzeld hebben ) krijgt, is z'n eigen schuld. Ik ben het helemaal met Tim eens, wat een ac...
OMG *probeert naam te herinneren* Dennis? O.o Nee, vast niet. Ach je kent me nog wel Leuk hitje man Ook weer verslaafd, rot virus jack gl @ rb
Wat een slechte slagen. Jezus Christus tot in de eeuwigheid. WAAROM post je dit? Damn, echt :') Van de nummer 187 had ik toch wel wat beters verwacht. Maargoed. Succes met je enorme winsten, en veel plezier met je volgende raids die je gaat posten. Arm forum oja, tegenstander, gl met de *uche* *uche* rebuild *uche* *uche* edit: Zie net dat ie van 5 dagen terug is, achja, boeiend. Staan er hier ook zoveel, en het was een nieuwe post.
Na de Creative Zone, had ik al zoiets, WAAROM? Nu is er wéér een aparte sectie namelijk de digital corner, WAAROM? WAAROM nou 2 aparte sub-forums voor dingen die altijd logisch op een plek stonden, nu gaan reorganiseren? Moet het er onoverzichterlijker op worden? Krijgen we dadelijk ook met account aangeboden elk een sub-forum in dat desbetreffende Universum? WAAROM weer een nieuw sub-forum/sectie?
Ha. HAHAHAH. HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAAHHAH. Wat een geniale actie weer Oreon, jij bent mijn held van de dag. Onze praatjesmaker is de mond weer eens van gesnoerd, top! Die halve miljoen metaal, ach, kan jou het bommen, je hebt winst. Tegen een top speler die altijd grote mond heeft. Let op, zal wel weer het excuus komen van "Ik was dronken" Want ja, daar schuilt die zich vaak achter. Oreon, hf met de winst
Quoted from "Arie" Quoted from "V1P3R" misschien wel net zo zinloos als de headhunt muhwahahaha :D We shall see Zoals een wijs man ooit eens sprak; De tijd zal het leren!! Dat zal Merci dus nooit gezegd hebben. Succes mannen, wat ik uit het verhaaltje van VIP3R heb begrepen is het weer een grote ************ bende bij .M.O. ( Of hoe het nu ook weer mogen heten ). Stom tuig kan ook niet normaal omgaan met elkaar. Verwacht nog wel meer mensen die afgezeken/gekickt gaan worden. Als er een over den...
hhahahahahahahahhahahahahahahhahahahaa BOEEEHOEEEE Beetje VIP3R uitblaten, weet niet wat er is gebeurd. Maar Arie en Merci waren toch altijd top spelers die iedereen terug konden timen? Vooral Merci dan......... :') Dus Merci kan VIP3R toch ook wel aan? Ik bedoel, VIP3R was altijd de noob van de alliantie. Nu gebeurd er WEER eens iets, en krijgt VIP3R alles over zich heen Nou, succes met de headhunt. Ik zal mss wel eens uit vak mode komen voor dit spektakel!! Dag
A. Aan de ene kant zeg ik van: Ik ben tegen abortus B. Aan de andere kant zeg ik van: Abortus moet blijven bestaan. A. Abortus is gewoon een wezen wat je zelf "gemaakt" hebt vermoorden. Denk je hier dan niet over na of je een kind wilt of niet? Ongelukjes? Wat nou ongelukjes, jij kiest er toch voor om het bed met iemand te delen. Jij bent dan toch "perongeluk" geen voorbehoedsmiddelen gebruikt, of bent "perongeluk" de pil vergeten. Abortus kan ik dat opzicht veel en veel en veel te gemakkelijk. ...
Ik ben het er wel mee eens. Het is geen gezicht, zo'n hoofddoek, net een theedoek. Nee tuurlijk niet. :') Het is belachelijk dat Wilders, ook al ben ik wel mee eens dat het wel vol is in Nederland ......., zoiets voorstelt. Dit is toch gewoon belachelijk. Mag een hoed dadelijk ook niet meer? Of een muts/capuchon op een trui? Of een petje? Anyhow, mening duidelijk denk ik zo, belachelijk Wilders, minpuntje voor u.
De poetsier poetst de postkoets ---- Have fun ermee
WIBRA Wat Idioten Bieden Rotzooi Aan edit: @ PolarBear : Phillips - productie hopeloos iedere lamp is praktisch stuk Phillips heeft 2 l'en, jij hebt en maar 1, wie is er hopeloos?
De kat krabt de krullen van de trap. Succes ermee. Of ............ Ow, dat mag dus niet. Saai.
Quoted from "C18" leuk idee maar... harddrugs kan ik begrijpen, maar geen softdrugs? wiet o.a dus... erg jammer en die boete van 2 euro? wel errug hoog niet waar haha suc6 ermee, kijk eventjes of ik kan EDIT: geen softdrugs staat er, waarom dan wel alcohol? is officieel een softdrugs formuleer het dan iets anders Volgens mij is alcohol zelfs een harddrug. :') Dus dat is nog een nice! @ Mesa Ja er is een treinstation in Putten. @ Thread: Nou uhhhh, waarschijnlijk zal ik niet van de partij zijn. ...
Vooral doen in de tijden van crisis. Krijg je nog meer geflikflooi en nog meer werklozen. Top man. Studeren is al duur zat. Als je het collegegeld met 3000 euro gaat verhogen komt het per jaar studeren op ongeveer 5000-6000 euro. Doe je dit 4 jaar, wat een HBO opleiding duurt, zit je op 20000-25000 euro. Als ze je sneller af willen laten studeren, komen d'r op een moment tijd zeer snel zeer veel mensen bij die zich op de arbeidsmarkt gaan mengen. Daarbij komt ook nog eens kijken dat mensen die 2...
Hahahahahahahhahahahahahahahhahahaha geraid over 4 melkwegen dan ga je terug timen en spy je niet eens voor nieuwe techs hahahahahahahahahhahahaha Heerlijk gedaan Oreon, heerlijk ^_^ *geniet* Succes met opnieuw deut sparen zou ik zeggen merci Je mag het zelf terugkopen van Oreon Zou het dan wel voor 3-2-1 doen Oreon, anders is het ook zo goedkoop he Kusje
Hallo Mensjens, Ik irriteer me een beetje aan de tijden die aangeduid worden met AM / PM Normaal was het altijd heel gemakkelijk 24h aanduiding. Nu is het de gruwelijk irritante 12h aanduiding. Kan dit veranderd worden? Vind het iig niet terug in "My Profile" ~ Thosje
Lady Sovereign - So Human
Ik vind het belachelijk dat zoveel mensen allemaal lopen te zeiken. Mensen met een 1/5 lot zouden dus niets kunnen winnen. Ze kunnen slechts als ze d'r achter komen dat het op een 1/5 lot is gevallen, nog een lot trekken. Stel dat dit volgende lot een heel lot is, dan krijgt die maar 22 miljoen, dan krijg je daar weer gezeur over. Want dan is het oneerlijk voor de 1/5 loten. Zo krijg je altijd wel gezeik bij dit soort praktijken. Mensen zijn gewoon boos, omdat ze zelf niets gewonnen hebben en pr...
Thnx voor de hulp Sirtibboh Tsjah, hij vloog door. Maarja, wat wil je, met zo'n PM Helaas geen maantje ps. Ja ja, ga maar gelijk flamen en me slaan en me meppen en me haten omdat ik weer speel.