Search results
Search results 1-20 of 664.
Hihi leuke gravi crash Je verhaal over milieuvervuiling klopt alleen van geen kant,het zijn namelijk ook zonne-energie satellieten
Quoted from "vampi" kristal: 3.699.300 / 3.702.900 was spiozonde puin cker ? :p anders bug Ja natuurlijk was dat spio sonde puin... OT: mooie slag (H)
Jup is verkocht Thanatos @ 8-2 / 11:00 ~ Handel weg, topic dicht
Aanbod: rond de 250k deut Vraag: mix Ratio: wat de gek ervoor geeft Ingame naam: w00t Pwn3r Pm maar, morgenochtend vroeg lees ik ze nog, anders wordt het morgenavond dat ik kan versturen ivm werk Gr
ps: mn ingame naam is w00t Pwn3r
Dorst bedoel je, deut is volgens mij vloeibaar maar uh, ik heb wel ongeveer 150k deut te verhandelen als je nog wilt
5iprs naar iedere planeet die je aanvalt vind ik overigens wel master
20:30 is goed how do we meet? :D
Ja vanavond een potje klinkt ook niet slecht. Zeg maar hoe laat en wat
Hey ik zou ook wel mee willen doen steam: Yoow
Hoi! ik zou je account graag overnemen.. Nu ik al een tijdje gestopt ben, begint het toch weer te kriebelen Heb al sind het begin van u1 ervaring.. heb daar een top 25 vloot uitgebouwd. Heb daarna nog u12 en u15 gespeelt, in u12 heb ik rang 45 gehaalt en in u15 rang 120.. mijn speelstijl is voornamelijk miner, met een goede vloot om te raiden&crashen. Ik kan en wil veel online zijn. Als ik jou account over zou nemen, zou ik mijn speelstijl gewoon doorzetten heb nog een aantal slagen van back in ...
Hoi! ik zou je account graag overnemen.. Nu ik al een tijdje gestopt ben, begint het toch weer te kriebelen Heb al sind het begin van u1 ervaring.. heb daar een top 25 vloot uitgebouwd. Heb daarna nog u12 en u15 gespeelt, in u12 heb ik rang 45 gehaalt en in u15 rang 120.. mijn speelstijl is voornamelijk miner, met een goede vloot om te raiden. Ik kan en wil veel online zijn. Kan alleen helaas geen slagen meer laten zien want ik kon ze niet meer vinden Ik hoop dat ik je account over mag nemen! li...
hoi ik wil m wel pm me maar ik heb al veel ervaring
Hoi, ik heb al een hele tijd geen ogame meer gespeelt... Heb dus ook geen slagen ofzo meer om me te bewijzen, maar heb het wel ong 2,5 jaar gespeelt.. vanaf begin uni 1 daar nog top 100 gehaalt WIl nu graag weer beginnen, met een laag accountje maar niet vanaf 0 dus jou account lijkt me ideaal mvg
Geef mij.. een biljet van 713,25 euro :D
Erg mooie skin! :D Maar is er ergens waar ik deze skin kan downloaden zodat ik zelf de .css eens in kan zien, en naar eigen inzicht veranderen
Quoted GBMN schreef Quoted Anthraxxis schreef Valkenburg jij ook al? Ik ga er ook naar toe, maby zien we elkaar :D iK ben er al geweest afgelopen zomer hm. ik ga vannacht op weg naar.. jaja POLEN
lalalalalalalala :D gaik winnen? nee:O lalalalala hoe doen jullie dat zoooo snel XD