You are not logged in.

Search results

Search results 1-20 of 586.

Wil je wat terugdoen voor de community? Heb je zin in een uitdaging? Meld je dan aan als:
Game Operator || Forum Moderator

Monday, August 2nd 2010, 1:08am

Author: Vegaa

Het functioneren van onze CoMa

Ik heb niet dit hele threadje doorgelezen dus het is vast al wel eens genoemd. Maar in principe is het gewoon niet nodig voor een coma om zich op de voorgrond van de community te begeven. De admins regelen het grootste deel zelfstandig en de coma kijkt toe. Of het leuk en gezellig te noemen is dat de coma zich schuil houdt is een tweede, maar van groot belang is het niet.

Monday, August 2nd 2010, 12:50am

Kingsniper

Hey king... ogame antiek... in het groen? Succes

Friday, February 20th 2009, 4:19pm

Micky1978

Hey Mouse, wat hoor ik nu? je stopt ermee ? :shock: Dat is wel een stukkie team-antiek wat vertrekt natuurlijk... dat kan toch zomaar niet ?! :shock: Nee ik weet de reden van je vertrek niet verder, maar veel succes en/of sterkte ermee in ieder geval En nog bedankt voor de goeie tijd, ook al is het alweer een tijdje geleden, en ik zal je vast nog wel weer eens tegen komen op hyves enzo :D Vele groeten van Vegaa aka stofzuiger.

Wednesday, December 3rd 2008, 12:10am

Micky1978

Even een bumpertje voor Mouse , ik was toch in de buurt Nog steeds met veel plezier sgo neem ik aan ?

Wednesday, December 3rd 2008, 12:08am

Pendragon

2 jaar al? You outleast 'em all Pencil

Wednesday, December 3rd 2008, 12:07am

Kingsniper

Hé King ik kom ook weer eens langs en bij deze groet ik je hoop dat alles goed is verder want ik lees dat je afwezig bent..

Wednesday, October 15th 2008, 11:26pm

[Ex-Team] Selina (was Prinsesje)

* doet er nog een schepje bovenop * in die zandbak uiteraard ik ben iig blij dat we ooit samen in het team hebben gezeten maar nu kunnen we dan eindelijk samen de boel opstoken tijdens werk-uren

Wednesday, October 1st 2008, 12:08pm

Zomaar een willekeurig uurtje IRC...

Even de hoogtepunten van de ochtend op een rij Quoted [10:56] <aris-werk> aaaah griff [10:56] * aris-werk knuffelt griff [10:56] * BangeJarigeGrif houdt aris-werk vast [10:57] * Pendreng duikt op BangeJarigeGrif en knuffelt hem helemaal plat voor zijn verjaardag [10:59] <BangeJarigeGrif> een trio-knuffel [11:14] * Flaisbang knuffelt Ari [11:15] * Flaisbang knuffelt aris * [11:16] * aris knuffelt fla terug [11:16] =-= Flaisbang is now known as LieveFla [11:18] * aris heeft fla lief geknuffelt :O ...

Wednesday, September 24th 2008, 10:40pm

Ik heb die Prinsesje altijd zo'n trutje gevonden he, ik hoop dat jij het beter doet

Friday, September 5th 2008, 1:54pm

Quoted 13:45] <Prinsesje> Vegaa|wrk wrm zie ik je nog niet in mijn topic! Nou bij deze dan he

Saturday, August 23rd 2008, 11:55pm

mmorpg

Op het moment speel ik WOW, zonder twijfel de nummer 1 van alle genoemde spellen hier. - Guildwars heb ik ook gedaan maar daar is gewoon geen fluit aan, het spel is té snel uitgespeeld (lvl 20 is het maximaal haalbare heb ik begrepen) en je speelt het alleen, enkel in bepaalde stadjes kom je andere spelers tegen. - Silkroad online wel leuk voor even alleen t stikt van de botters, zeer matige (lees: slechte) service en het claimt gratis te zijn maar als je het enigzins fatsoenlijk wil spelen moet...

Friday, August 15th 2008, 12:25am

[ex-@] Seven

Jammer dat je gaat Zeuven, je was geloof ik al team toen ik voor het eerst dit forum binnenstapte en wie had dat gedacht we werden nog collega's ook dat was een leuke tijd, bedankt ervoor :D Verder wens ik je gl.irl en nu niet teveel op centerparcs gaan rondhangen he met al die extra vrije tijd

Monday, August 11th 2008, 1:35pm

Silkroad

Quoted Hell Soldier schreef Het inlogprobleem is idd wel stom maar ik heb er niej echt veel last meer van nu in zeus Smorgens kom ik er voortaan elke keer weer in binnen 1 x savonds trouwens ook Maar smiddags weet ik niej of je er in een x in kan komen Grtz Maik Ik heb het een paar weken terug nog es geprobeerd, na ongeveer 100 inlog-pogingen en disconnects had ik het al wel weer gezien Maar misschien dat dat inmiddels veranderd is..

Monday, August 11th 2008, 1:31pm

Silkroad

Ik heb het ook een tijdje gespeeld, in de pre-Euro tijd. Heb een lvl 48 hybrid int, ik vond het wel leuk om het te spelen , maar helaas werd het mij té druk met bots en inlog-tijden, ik kwam er op een gegeven moment helemaal niet meer in dus toen ben ik er maar helemaal mee gestopt. Het feit dat joymax na anderhalf jaar nog steeds niks aan dat bot-probleem heeft gedaan laat zien dat ik toen een goede keuze had gemaakt om te stoppen

Monday, July 14th 2008, 12:27pm

[ex-GA] Dbm

Quoted Dbm schreef Quoted Vegaa schreef Dan moet je niet de grote geheimzinnige willen uithangen dbm en gewoon zeggen wat er aan de hand is, dan hoeven mensen ook niet te gissen. En zwijgzaam toekijken... beetje nadenken he zwijgzaam toekijken doe ik niet aan Waarom? Het gaat jullie toch niets aan? Als ik een keuze maak en daarbij zeg dat het team op de hoogte is waarom. Door hun en voor hun.... Dan kan jij enkel dit respecteren. Als je dit niet doet, is er een probleem aan jouw zijde. Dat je d...

Monday, July 14th 2008, 11:53am

[ex-GA] Dbm

Dan moet je niet de grote geheimzinnige willen uithangen dbm en gewoon zeggen wat er aan de hand is, dan hoeven mensen ook niet te gissen. En zwijgzaam toekijken... beetje nadenken he zwijgzaam toekijken doe ik niet aan

Monday, July 14th 2008, 11:25am

[ex-GA] Dbm

Quoted ~Spookje~ schreef Ik snap het niet echt hoor.. Zowat alle team leden vinden het erg dat je weggaat.. Ik ook.. Hoe kun je dan door het team weggaan..? Omdat het team één grote bende is die alleen maar neemt en niet geeft. Hij zal wel gekgemaakt zijn door de vele discussies en grote porties onzin van lagere teamleden

Sunday, July 13th 2008, 8:27pm

[ex-GA] Dbm

Quoted Dbm schreef Na onenigheden in het team heb ik besloten om per direct mijn functie als Game admin neer te leggen. Verdere uitleg geef ik niet hierbij. Dbm Zo hebben ze jou ook te pakken? Nouja at least heb jij nog de kans zelf in te pakken gl.irl. de tijd in -sgo was leuk

Friday, July 11th 2008, 11:37pm

Kingsniper

waar blijft die grote promotie nou? komop kingsniper naar het blauw :D

Tuesday, July 8th 2008, 11:59pm

het onbegrip voor het ogame.nl-team

Quoted Queentje schreef Quoted theUnbreakable schreef lol.. hoe kan ik die verwijderen , kan dat dan niet groot erboven staan 1 acc per ip ofzo Daarvoor mag je één van de forumteamleden aanspreken, die je daarnet zo lief veroordeeld hebt En nu heb ik spijt van mijn reactie in dit threadje, dankzij de spam die er gelijk overheen wordt gesmeten.