You are not logged in.

Search results

Search results 1-20 of 1,000. There are even more results, please redefine your search.

Wil je wat terugdoen voor de community? Heb je zin in een uitdaging? Meld je dan aan als:
Game Operator || Forum Moderator

Friday, September 3rd 2010, 12:41pm

Author: Pendragon

Full Redesign in bestaande uni's - Discussiethread

de kosten zoals ze voor astrofysica zouden worden zijn hier te zien: OGame Redesign betaversie

Thursday, September 2nd 2010, 4:05pm

Full Redesign in bestaande uni's - Discussiethread

Ik heb voor gestemd. In de lage levels zijn de opslagen misschien kleiner, maar naarmate je hogere opslagen hebt, zijn ze goedkoper én groter. Ook de mogelijkheid om er een 10e en misschien wel 11e planeet bij te krijgen, lijkt me super. Natuurlijk zal ik daarvoor nog flink moeten onderzoeken, maar daar zal ik sowieso nog even mee wachten tot het doorgevoerd wordt. De kosten voor astrofysica liggen lager dan de kosten voor expeditietechnologie. Ik zie overigens ook dit soort stemmingen op .org, ...

Thursday, September 2nd 2010, 12:09pm

Ogame versie 1.3 - veranderingen in officer en een nieuwe feature.

Na ctrl-F5 kreeg ik de knopjes wel, alleen is het tekstvak waarin de begeleidende tekst staat leeg....

Wednesday, September 1st 2010, 10:18am

laatste aangepaste topic's balk.

volgens mij is dit vanaf de update mogelijk geweest, maar niet meer als balkje, maar als zoekfunctie:

Sunday, August 15th 2010, 8:32am

[Discussie] Forum update!

Komende week moeten vrijwilligers uren en uren vrije tijd steken in een onmogelijk saai karweitje, zodat board zo snel mogelijk terug online is. Ze doen dit niet omdat ze het leuk vinden, ze doen dit niet omdat ze ervoor gekozen hebben. Ze doen dit omdat het pure noodzaak is. Waarschijnlijk hebben ze hun prive leven voor komende week al zover aangepast, dat er zoveel mogelijk vrije tijd besteed kan worden aan het zetten van de vinkjes. Afspraken afgezegd, voorbereidingen getroffen. Vorig jaar bi...

Tuesday, August 10th 2010, 4:51pm

wachtwoord opslaan bij inloggen

als je een account aanmaakt op de mmo pagina ( http://nl.mmogame.com/home/index ) kun je van daaruit met het eenmalig inloggen op je mmo-account iedere uni waar je speelt openen zonder opnieuw het ww en gebruikersnaam in te hoeven voeren. Het maakt dan niet uit of je verschillende nicknames/wachtwoorden per uni hebt. Zelfs als je andere GF spellen speelt, kun je die openen vanuit deze pagina zonder verder invoeren van naam en wachtwoord. Misschien een oplossing?

Tuesday, August 10th 2010, 9:52am

Archi & Beserk vs. System (A: 0, V: 1.158.015.000) [TOT: 1.158.015.000]

die hoeveelheid kristal is toch lekker Je zet het forumdeel wel flink vol met slagen archi. De buit van afgelopen tijd loopt aardig in de miljoenen als ik het zo optel

Sunday, August 8th 2010, 6:59pm

Duck Dodgers

speciaal voor jou: Of heb je liever een cola?

Sunday, August 1st 2010, 2:48pm

probleem kolonisatieschip (bug?)

op welke coordinaten probeer je te koloniseren? Met astrofysica op level 3 kun je alleen planeten koloniseren van plek 4 tot plek 12

Thursday, July 22nd 2010, 8:26am

Traden, naaien mag?

OGame is en blijft een oorlogsspel. regels zijn om te voorkomen dat mensen oneerlijk voordeel hebben ten opzichte van andere spelers. Mutli is niet toegestaan omdat het wel wat oneerlijk is als je twee accounts beheert en de grondstoffen daarvan verzameld (of de info uit alliantielijsten die je daardoor extra kunt verkrijgen, enz enz) Er zijn handelsmarges om te voorkomen dat een lagere speler afgeperst kan worden door een hogere om zo grondstoffen te gaan leveren. Ook voorkomen die marges dat l...

Monday, July 5th 2010, 11:33am

Foutmelding in melkwegstelsel

Ik zag hier dat het al gemeld is aan Gameforge. Hopelijk zal de oplossing dus snel gevonden worden.

Monday, July 5th 2010, 11:01am

Planeet velden Uni 18

Inderdaad heeft Gameforge de planeetgroottes wat minder extreem gemaakt. Hele kleine zul je niet meer tegenkomen, maar hele grote ook niet. Op .org zijn spelers bezig geweest met een onderzoekje naar planeetgroottes aan de hand van hun eigen ervaringen met kolonisaties. In onderstaand schema kun je zien dat de grootste planeet die daar gekoloniseerd is 243 velden had.

Saturday, July 3rd 2010, 9:01am

Vriend helpen

Quoted from "Yomantica" Okee dus als ik het goed begrijp mag ik hem grondstoffen cadeau doen, of verhandelen? Zolang jij hoger staat dan hij, mag je hem net zoveel grondstoffen schenken als je wilt. Handelen mag altijd, met mensen die boven én onder je staan, maar hou er rekening mee dat levering en betaling van grondstoffen binnen dezelfde 48 uur moeten vallen om als handel gezien te worden. Zit er meer tijd tussen, dan wordt het gezien als afzonderlijke transporten, en niet meer als handel.

Saturday, July 3rd 2010, 6:21am

klacht handleiding

Ik heb even wat verder gezocht of ik toch duidelijker gegevens kon vinden die gelden voor Andromeda en Barym. Voor zover ik weet heeft Gameforge niet meer vrijgegeven dan stond in de post die ik je wees. Maar na wat zoeken op board.ogame.org zag ik dat spelers daar bezig waren geweest op basis van hun eigen kolonisatie ervaringen. Let dus op, dit is een schema dat is gemaakt nav daadwerkelijke kolonisatiemissies, en dus niet op basis van info van Gameforge. Het kan zijn dat het échte minimum of ...

Friday, July 2nd 2010, 9:48pm

klacht handleiding

Het is hier te vinden: OGame Redesign betaversie

Friday, July 2nd 2010, 4:02pm

Geen vlootspecificaties

probeer eens ctrl-F5 in te drukken als je op die pagina staat. Voor veel spelers heeft dat al geholpen.

Thursday, July 1st 2010, 8:45pm

Het functioneren van onze CoMa

Als ex admin weet ik dat teamleden over het algemeen enorm hun best doen om de users van de info te voorzien die zij nodig hebben, en ik vind ook dat ze daar respect voor verdienen. Vergeet niet, dat teamleden vrijwilligers zijn, die vaak enkele uren per dag besteden om het spel voor iedereen zo leuk mogelijk te houden. Naast hun teamtaak hebben ze een reallife. Na een bepaalde tijd aan teamzaken gewerkt te hebben, gaan ook zij dus genieten van het spelen van ogame, van de zon, of van wat dan oo...

Thursday, July 1st 2010, 4:55pm

pijltje weg

Ik had het probleem ook, en toen ik in dat scherm crl-f5 deed, was het opgelost. Hopelijk werkt het bij jou ook.

Thursday, July 1st 2010, 7:53am

zeer langzaam berichten openen

Op board.ogame.de vond ik het volgende lijstje met tips om redesign te versnellen: http://board.ogame.de/index.php?page=Thr…#post1883757432 misschien dat daar een tip tussen staat waar je iets mee kunt?

Sunday, June 27th 2010, 10:11am

Archibald

Jammer dat je stopt Archi, je voelde voor mij toch als "mijn opvolger". Met jou raakt OGame.nl een enthousiast admin kwijt. Al denk ik dat je persoonlijk zeker blij zult zijn met je herworven vrijheid