You are not logged in.

Anders Toevallig

Wil je wat terugdoen voor de community? Heb je zin in een uitdaging? Meld je dan aan als:
Game Operator || Forum Moderator

BlackDwarf

Hi, I'm new!

• "BlackDwarf" started this thread

Universum: Andromeda

• Send private message

1

Wednesday, July 28th 2010, 11:45pm

Toevallig

Hallo,

Een collega van mij zei dat z'n uni gereset was, klopt geen bal van hij was in Barym gestart....maar wellicht geen slecht idee om om de zoveel tijd...3-4 jaar het universum te resetten en iedereen vanaf 0 te laten beginnen...aantal planeten mag je houden...

Misschien met vote (6)

This post has been edited 1 times, last edit by "BlackDwarf" (Jul 29th 2010, 12:00am)

Don Oswaldo

Counting the years, enjoying the memories......

• "Don Oswaldo" is male
  • Send private message

2

Thursday, July 29th 2010, 12:36am

Gaat er nooit inkomen, is al eerder voorgesteld. Zou ook beetje oneerlijk zijn, heb je net heel wat miljoen puntjes bij elkaar gesprokkeld en sta je met moeite top 10 en wordt opeens de uni gereset.. :S

u11: 1.540.903(rang 26 van 2.202)(RET)
levenloos

D2O 4Life

I'm one of the big boys now :D

• "D2O 4Life" is male

Alliantie: N-LAB

Universum: 17

• Send private message

3

Thursday, July 29th 2010, 8:58am

ALS ZE DAT INVOEREN ZOU IK EEN BOM GOOIEN OP HET HOOFD KANTOOR VAN GF.

voor de zwakkere spelers lijkt het aantrekkelijk maar voor de groteren die hun hart bloed en zweet erin hebben gezet en hun donkere materie is hun leven ineens weg :huh:.

zou frustrerend zijn niet? (net iets als elke 5jaar je huis verliezen)

anyways welkom op het forum ;)

tel mee :thumbsup:___________ :thumbsup: tot de 20K

kingsniper

我们的啤酒<-- vertalen :)

• "kingsniper" is male
  • Send private message

4

Thursday, July 29th 2010, 2:35pm

Nope dat gaat niet gebeuren.
1 simpele reden:
Men steekt er geld in.

Denk dat je het ook niet grappig vindt als je een paar jaar speelt 50 euro ofzo eraan heb uitgegeven dat het ineens weg is.
Tenzei je geld niet boeid natuurlijk :P

BlackDwarf

Hi, I'm new!

• "BlackDwarf" started this thread

Universum: Andromeda

• Send private message

5

Friday, July 30th 2010, 12:52am

Ze zouden de officiers 2-3 maanden kunnen pauseren, maar ja dat kost ze ook centen dus,,,

Ik heb weing zin om €150,- per 2 jaar te investeren in een neverending story waar ik altijd achter de feiten aanloop...

Wie zei dat je donkere materie weg hoeft te zijn...de eerste 2 maanden kun je zonder...

Een 'reguliere' game kost ook €50,-, en speel je dat 2-3 jaar?

D2O 4Life

• "D2O 4Life" is male

Alliantie: N-LAB

Universum: 17

• Send private message

6

Friday, July 30th 2010, 9:37am

Ze zouden de officiers 2-3 maanden kunnen pauseren, maar ja dat kost ze ook centen dus,,,

Ik heb weing zin om €150,- per 2 jaar te investeren in een neverending story waar ik altijd achter de feiten aanloop...

Wie zei dat je donkere materie weg hoeft te zijn...de eerste 2 maanden kun je zonder...

Een 'reguliere' game kost ook €50,-, en speel je dat 2-3 jaar?
eum maar de effecten van die officieren verdwijnen wel eh. dus als ik een leuk acca heb opgebouwd en plots alles reset jah dan ga ik geen dm meer kopen omdat wat ik ermee bereikt heb weg gaat...

en dat van die reguliere game speel je mss minder lang omdat die verouderd. (hier komt meteen mijn enige positieve zin over het redes ooit!!) wij hebben toch net de redesign gekregen?
trouwens die dingen kun je nog allemaal spelen he ;)

tel mee :thumbsup:___________ :thumbsup: tot de 20K

Magnetar

I think i spend too much time here....

• "Magnetar" is male

Alliantie: N.G.E

Universum: 1

• Send private message

7

Thursday, August 5th 2010, 2:29pm

Nope dat gaat niet gebeuren.
1 simpele reden:
Men steekt er geld in.

Denk dat je het ook niet grappig vindt als je een paar jaar speelt 50 euro ofzo eraan heb uitgegeven dat het ineens weg is.
Tenzei je geld niet boeid natuurlijk :P

Travian wordt ieder jaar 'gereset'.
Daar investeren spelers gemiddeld iedere keer veel meer dan in ogame.
Geld is dus geen reden.

De reden is eigenlijk dat nergens staat aangegeven dat de boel gereset gaat worden.
Men geeft spelers de idee dat OGame altijd door blijft draaien.
Na een poosje ben je dan verplicht dat ook te doen.

mario3011

• "mario3011" is male

Alliantie: Z_B

Universum: Uni5

• Send private message

8

Tuesday, August 31st 2010, 9:57pm

ja maar daar weet je het op voorhand en kun je geen rechtzaken krijgen...
In de oude unis ben ik akkoord gegaan met de regels van toen... en GF gaat geen spelers trg betalen :P

Er zijn spelers die +1000 euro hebben gespendeerd (handelaar en dergelijke) dus die zullen er ni blij mee zijn...

Het samenvoegen van unis is wel haalbaar, gewoon als je 3 unis samenzet maak je per zonnestelsel 45 planeten ipv 15 (dus alles x3)
Redisign ziet er goed uit, nu alleen het nog goed laten werken :P
In oorlog met evil (6)
maantjes: 4 gegeven, 3 gekregen
Hofjes: 3
Ripkill: 8
May the forces be with me

swami_dude

Fulltime vloot rebuilder

• "swami_dude" is male

Universum: 6 [Illusion] / 10 [AVP] / 40.org [.NL.] / andromeda [Jeej] /

• Send private message

9

Wednesday, September 1st 2010, 7:27pm

In die enquête die je kon invullen toen het board offline was stond toch wel degelijk deze optie.. Ik heb dan ook het meest rechtse vinkje aangevinkt en bij opmerkingen nog gezet dat ze dat dus NOOOOOOOIT moeten doen.. Stonden nog een aantal slechte ideeën tussen om de leegloop tegen te gaan ofzo..

't is gewoon zonde om na een jaar of 2 jaar alles te zien verdwijnen wat je hebt opgebouwd, dan denk ik dat er juist mensen massaal stoppen na de reset, omdat ze geen zin hebben om weer alles opnieuw te bouwen, met in het vooruitzicht dat het toch weer gereset wordt..

Thx syrabi voor de geweldige sig :love: :) Ex-GOtje
Andromeda // Princess Peach // Hofcounter: 18 // Gevorderde: 1 // Mijn top 10 :) //

mario3011

• "mario3011" is male

Alliantie: Z_B

Universum: Uni5

• Send private message

10

Thursday, September 2nd 2010, 3:44am

Als ze het resetten dan vraag ik mijn geld trg en mss ook de uren die ik verspild heb in de vorm van schade vergoeding ;)

Ik had het aangeduid als heel slecht idee ;)

oplossing: Samenvoegen als 80% van de spelers het goedkeurt... ongeveer zoiets... ik weet ook ni wat de percentages juist zouden moeten zijn :P

Een reset kun je nooit regelen, is net zoals een vliegtuig waarbij er vertraging is, hierdoor wordt een tussenstop weggelaten, als er 1 pasagier moeilijk doet, heeft die het recht om een andere vlucht te nemen en moeten die zijn koffers worden uitgeladen... wat nog voor meer vertraging gaat zorgen...
Dus een reset als iedereen 100% akkoord is, wat nooit gaat gebeuren :P

Ik denk dat GF gewoon ni anders kan dan de unis open houden omdat ze ni anders kunnen...
maar een paar kleine lege unis kun je op 1 server draaien... hoop ik
Redisign ziet er goed uit, nu alleen het nog goed laten werken :P
In oorlog met evil (6)
maantjes: 4 gegeven, 3 gekregen
Hofjes: 3
Ripkill: 8
May the forces be with me

This post has been edited 1 times, last edit by "mario3011" (Sep 2nd 2010, 3:55am)