Wil je wat terugdoen voor de community? Heb je zin in een uitdaging? Meld je dan aan als:
Game Operator || Forum Moderator
Quoted
Stalker schreef
Respect dat je solo onze Nr1klappert van ogame.nl verbeterd waarbij wij destijds 181 rips sloopten!!!
Verder , mooie slag, mooi gesloopt die handel!!
Wel no0bish dat The Highlander zn vloot zomaar liet liggen om gesloopt te worden
Gl Rb Meshugger.. Highlander GL IRL! (y)
Quoted
_sagittarius_ schreef
Quoted
Stalker schreef
Respect dat je solo onze Nr1klappert van ogame.nl verbeterd waarbij wij destijds 181 rips sloopten!!!
Wel no0bish dat The Highlander zn vloot zomaar liet liggen om gesloopt te worden
STFU n00b
Highlander liet zijn vloot niet expres liggen zodat hij gesloopt zou worden

Quoted
Schildpad schreef
Quoted
_sagittarius_ schreef
Quoted
Stalker schreef
STFU n00b
Highlander liet zijn vloot niet expres liggen zodat hij gesloopt zou worden
Zo, boogschuttert springt zowat uit z'n vel.
Zoals Stalker misschien wel weet saved de top van de non-ags universums helemaal nooit. En het is dus niet noobisch, slim, dom, retarded, of wat dan ook, het is simpelweg gewoonte. Als het niet hoeft, dan doe je het logischerwijs ook niet.
Quoted
_sagittarius_ schreef
niemand kon unreal pakken met winst ( logisch dat degene dan niet saved )
tot hij zijn rips weghaalde waarmee hij de nieuwe top1 wilde maken
target ging weg en zijn vloot werd gecrashed
unreal is een topspeler en heeft vele mensen gecrashed
hij is dus zeker geen n00b
Just as clear as possible.
Quoted
Signatures kunnen niet meer dan 255 karakters bevatten.
- Maximaal 10 regels (tekst) zonder afbeelding.
- Een afbeelding met 2 regels (tekst).
- Een afbeelding; maximale grootte: 500 px bij 150 px en/of meer dan 40 KB
Quoted
FKP schreef
Quoted
_sagittarius_ schreef
niemand kon unreal pakken met winst ( logisch dat degene dan niet saved )
tot hij zijn rips weghaalde waarmee hij de nieuwe top1 wilde maken
target ging weg en zijn vloot werd gecrashed
unreal is een topspeler en heeft vele mensen gecrashed
hij is dus zeker geen n00b
Wat een "heleboel engelse poep"
hij was wel degelijk te pakken ook al had hij zijn rips (75 stuks ? ) erbij gelegd! 90 is ook geen probleem!
kleine sim gemaakt! tegen mijn vloot ( ik heb niet alleen rips!!!! )
okee het is een sim, en de kans dat ik meer verlies zou draaien is aanwezig , maar zou het er graag voor over hebben :D
De aanvaller heeft een totaal van 901.886.000 Eenheden verloren +56.810.000 deuterium.
De verdediger heeft een totaal van 2.420.153.000 Eenheden verloren +180.096.000 deuterium.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 654.443.700 Metaal and 342.168.000 Kristal.
kortom iedereen is te pakken dus saven is nog steeds gewenst =-> ook in uni 2!

Quoted
FKP schreef
Wat een "heleboel engelse poep"
hij was wel degelijk te pakken ook al had hij zijn rips (75 stuks ? ) erbij gelegd! 90 is ook geen probleem!
kleine sim gemaakt! tegen mijn vloot ( ik heb niet alleen rips!!!! )
okee het is een sim, en de kans dat ik meer verlies zou draaien is aanwezig , maar zou het er graag voor over hebben :D
De aanvaller heeft een totaal van 901.886.000 Eenheden verloren +56.810.000 deuterium.
De verdediger heeft een totaal van 2.420.153.000 Eenheden verloren +180.096.000 deuterium.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 654.443.700 Metaal and 342.168.000 Kristal.
kortom iedereen is te pakken dus saven is nog steeds gewenst =-> ook in uni 2!

This post has been edited 1 times, last edit by "Unreal" (Dec 12th 2007, 12:26pm)

Quoted
Spaceblade schreef
Unreal, je zei dat je een top1 slag wou maken. hoe was je dat dan van plan met plusminus 100 sterren? aangezien ik dit heb opgemaakt uit jouw reacties