You are not logged in.

Wil je wat terugdoen voor de community? Heb je zin in een uitdaging? Meld je dan aan als:
Game Operator || Forum Moderator

Sit

I think i spend too much time here....

• "Sit" is male
  • Send private message

61

Sunday, December 30th 2007, 4:07pm

Quoted

schoni schreef
zo jongens, vind het gezeik over afgesproken slag waardelos,wat denken jullie hoe de grootsten cr's op .de onstaan, allemaal afgesproken en daar zeikt er niemand over op .de en die biggest crashes komen er wel binne ook zijn ze afgesproken,heb er maar ff een link geozcht ;)
als er iemand wil stoppen en zijn vloot is zo dik dan die van spartan, zou het dus ook mogelijk zijn, dat ie zijn vloot mag slopen, dus vind die hit nog steeds erg mooi en is voor mij gwn de top1 hit van gerheel .nl ook al zeggen andere van niet, die slag is een feit :]
http://board.ogame.de/thread.php?threadid=353040

1mil lg en 100k kruisers is echt ziek op .de

ontopic... leuke getalletjes en een mooie slag daar ik nogsteeds vind dat de echte slagen beter zijn
Retired wegens dat noodle GF

GekkeSlaapMuts

• "GekkeSlaapMuts" is male
  • Send private message

62

Sunday, December 30th 2007, 4:15pm

vind die 502 sterren leuker:)
maar dat was volgens mij ook de allereerste duitse speeduni want daar gaat het d8 ik om de 5 universums
OT: nogmaals mooie slag
zou eigenlijk de hele CR wel eens willen zien

Gunnie

I'm one of the big boys now :D

• "Gunnie" is male
  • Send private message

63

Sunday, December 30th 2007, 4:17pm

Quoted

schoni schreef
zo jongens, vind het gezeik over afgesproken slag waardelos,wat denken jullie hoe de grootsten cr's op .de onstaan, allemaal afgesproken en daar zeikt er niemand over op .de en die biggest crashes komen er wel binne ook zijn ze afgesproken,heb er maar ff een link geozcht ;)
als er iemand wil stoppen en zijn vloot is zo dik dan die van spartan, zou het dus ook mogelijk zijn, dat ie zijn vloot mag slopen, dus vind die hit nog steeds erg mooi en is voor mij gwn de top1 hit van gerheel .nl ook al zeggen andere van niet, die slag is een feit :]
http://board.ogame.de/thread.php?threadid=353040

Maar wij zijn .de niet

En afgesproken slagen komen hier niet in top 10 dacht is. Maarja ik ben geen board admin :\
Maak OGame groen, bouw Interceptors!

RETIRED

beethere

• "beethere" is male
  • Send private message

64

Sunday, December 30th 2007, 4:22pm

Mooie afscheids-klapper spartan!(y)
Alleen jammer dat we hier in Nederland een regel hebben dat afgesproken slagen bij het would-be gedeelte van het forum komen en niet in de top10....Voor de rest toppie uitgevoerd!

Ik heb zelf wel eens zitten rekenen aan het halten van een vloot,maar dat kost echt verschrikkelijk veel deut, gok dat de tekorten flin k zijn toegenomen nu:)
Gelukkig bestaat er ook nog een real-life naast second-life en ogame

This post has been edited 1 times, last edit by "beethere" (Dec 30th 2007, 5:03pm)

Kirov

• "Kirov" is male
  • Send private message

65

Sunday, December 30th 2007, 5:02pm

Prachtige klap!

Gl in rl spartan!
<+SuicidalElmo> ik ben suicidal
<+SuicidalElmo> Kirov is suicidalslaafje
<<@Griff> of SuicidalElmo spoort niet ^^

<+SuicidalElmo> i'm sexy i'm elmo i am red and sux womans pieeep :D

66

Sunday, December 30th 2007, 5:13pm

Mooi hoor. Hoort in het vaarwelhitforum thuis.

Een van de weinige gevallen waar de vlootwaarde de waarde van de speler erachter ruim oversteeg. Het was vanaf dag 1 al duidelijk dat Spartan nooit zou worden wat zijn account was.

@ verdedigers; niet handig.

@ allemaal; geef spartan geen account meer want zo blijven er geen vloten over.

67

Sunday, December 30th 2007, 5:13pm

das me een mega afscheidsknaller geworden :D :|
gl rl spartan
Op het punt te verdwijnen in een wormhole om er vervolgens nooit meer uit te komen...

lampie

Feared enemy..... for some few :P

• "lampie" is male
  • Send private message

68

Sunday, December 30th 2007, 5:57pm

dat is nog eens een klapper.. vroeg me al af waarom mijn scherm zo trilde vandaag :)

Een mooie slag om zo te eindigen spartan en veel geluk IRL :D

Ik ben omkoopbaar voor een fles whiskey en of een mooie vrouw! wel sturen voor de aanvalvals vloot land AJB!

69

Sunday, December 30th 2007, 6:28pm

Wie stuurt er dan ook 2 kolonieschepen nagenoeg onbeschermd op pad?

Groet,
Dessa
Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!

Sydo

• "Sydo" is male
  • Send private message

70

Sunday, December 30th 2007, 7:23pm

Wat een mega slag! Jammer dat je stopt spartan! Ik hoef denk ik geen GL@ RB te wensen!

Universum 11 --> Sydo - - 3.153.281 (rang 44)

20-12-'09

ViPeRII

• "ViPeRII" started this thread
  • Send private message

71

Sunday, December 30th 2007, 8:09pm

De verdedigers zijn alleen trots (als ik voor ons allen mag spreken) dat we een van de beste vloten van u10 op hebben mogen blazen.

gezeur over spartan zijn vloot niet waard is, is bullshit, hij deed het best aardig en heeft mooie slagen gemaakt.

of hij wel of niet in de top komt, dat blijft afhangen van de board admins, al hoop ik dat ze in deze coulant zullen zijn, ter ere van de vloot die vernietigd is.

En schildpad, jij mag mij eens uitleggen waarom het niet handig kon zijn.

Alle andere die vinden dat wij zoveel vloot nodig hadden;

met z'n 3en kon het ook, alleen dan al het puin nodig, en er zou een rip blijven leven waarschijnlijk :P

Het was een prettige samenwerking :D
<Marcus|> Ja, jij wel :P Bij jou is iedere slag de vraag of je nog vloot heb, of weer een vlootslot vrij :P

Fabje

met-modder-spelende-ex-BA

• "Fabje" is male

Universum: 7

• Send private message

72

Sunday, December 30th 2007, 8:12pm

Was dit nu de grootste vloot van OGame.nl? Echt lekkere hit, ook al afgesproken ;). Verdedigers succes met grondstoffen uitgeven ;)!

supermoderator. Vragen? PM of Fabje@ogame.nl

Nino

There are many behind me, but still some ahead!

• Send private message

73

Sunday, December 30th 2007, 8:23pm

Quoted

ViPeRII schreef
De verdedigers zijn alleen trots (als ik voor ons allen mag spreken) dat we een van de beste vloten van u10 op hebben mogen blazen.

gezeur over spartan zijn vloot niet waard is, is bullshit, hij deed het best aardig en heeft mooie slagen gemaakt.

of hij wel of niet in de top komt, dat blijft afhangen van de board admins, al hoop ik dat ze in deze coulant zullen zijn, ter ere van de vloot die vernietigd is.

met z'n 3en kon het ook, alleen dan al het puin nodig, en er zou een rip blijven leven waarschijnlijk :P

mooi gesproken :P zo is het en niet anders :D

indraaisha

• "indraaisha" is female
  • Send private message

74

Sunday, December 30th 2007, 8:29pm

Ff een berichtje van mij :)
Sil...dit keer geen impulsieve actie? :P
Veel plezier met wat je nu gaat doen jongen, 't was leuk (y)

Veel bekenden in dit CR...vipje en pascal en de andere heren,
lekkere getalletjes zijn dat :)
Had der best bij willen zijn mja :( Lag er te ver vanaf ook.

Een meganl-vloot minder (y)

Mamba nigra

• "Mamba nigra" is male
  • Send private message

75

Sunday, December 30th 2007, 8:42pm

Quoted

Schildpad schreef
@ verdedigers; niet handig.

Valt mee joh..... Silvio had nu eenmaal besloten het account niet door te geven. Als huidige eigenaar en mede-opbouwer van dat account heeft hij dat recht, of je het met de beslissing eens bent of niet. Want wat mensen ook zeggen, die vloot die nu geschroot is is echt niet alleen door anderen gebouwd, een flink deel is ook door Silvio gebouwd.
De alternatieven waren beroerder, dan had de vloot samen met het account morgen gedelete geweest OF het was mede in de rec's was beland van het nr.1 account dat allang een permaban had moeten hebben. Nu blijven de punten nog deels in de uni en met een vrije lege uni kan ik me slechtere oplossingen verzinnen. Ik had het ook liever nog zien rondvliegen maar het heeft nu een leuke hit opgeleverd. Waar die verder op het forum beland zal mij een biet wezen.

@ Finio, lees de regels op het forum over vaarwelhits voordat je van alles gaat insinueren. Het gaat allemaal gewoon in overleg met de GO. Het heeft mij alleen maar een hoop rebuild en een deut tekort opgeleverd, ik ben er geen cent wijzer van geworden.

wackojacko

• "wackojacko" is male
  • Send private message

76

Sunday, December 30th 2007, 8:47pm

wOw
dit is huge
zoveel puin, ik heb dat aantal punten nog niet eens gehaald:p
wel Spartan, ze mogen veel over je zeggen, maar ze moeten toegeven dat je stopt in stijl
To trade in uni 14, contact TRADE

kuukert

There are many behind me, but still some ahead!

• "kuukert" is male

Alliantie: BIER

Universum: 10

• Send private message

77

Sunday, December 30th 2007, 9:23pm

wat een enorme knal!!

Omdat iedreen lager staat vast dikke winst voor veel mensen! Wel is hij afgesproken en zal niet in top10 terecht komen.

Sylvio, heb ffies met je en tegen je gespeeld. vond je een zeer waardige speler voor een zeer mooie vloot als de jouwe!

Blijft sonde dat dit zo weg gaat maar de klap is enorm !!

Grtz kuukje

Quoted

When the power of love overcomes the love of power, then there will finally be PEACE!

Wicky

• "Wicky" is male

Alliantie: Omega

Universum: U17

• Send private message

78

Sunday, December 30th 2007, 10:15pm

In stijl afscheid genomen (6)
GL in Uni30 en in RL.
Verdedigers succes met de rebuild.

Bedankt Geronimo78

firestarter

• "firestarter" is male
  • Send private message

79

Monday, December 31st 2007, 1:23am

Quoted

ViPeRII schreef

Pffffffff ik voel dat er hier net als indertijd met deze slag [Totaal: 3.560.411.000] Het Einde... (A:1.543.363.000, V:2.017.048.000)
hier en daar een ban volgt en ook de top niet haalt maar waarschijnlijk in de would be terecht gaat komen

zo ben ik ( Fanta ) tenminste ook mijn acca kwijtgeraakt

leuk om te zien hoe die vloot de lucht inging verder heeft het ook niets met Ogame te maken 8-) :twisted:
eens en voor altijd downnnn

StorinG

Counting the years, enjoying the memories......

• "StorinG" is male
  • "StorinG" has been banned
  • Send private message

80

Tuesday, January 1st 2008, 1:47pm

lol alleen die vloot al meer schade als het einde in u5 :P

dit zou niet afgesproken moeten zijn xD :D

jammer dat je stopt spartan, maar wel met een mooie slap.. :)

btw vermeld volgende x de hele verdedigende vloot, das leuk om te weten :D